Saturday, December 18, 2010

Pemenang Contest...

PEMENANGNYA adalah.....http://www.emocutez.com


------------------------------------------------------



---------------------------------------------



------------------------------------


---------------------------


------------------


---------


SEMUA adalah PEMENANG!! http://www.emocutez.com

yeyyy yeyyy yeyyyy...

tepuk tangan semua...


Memang ikutkan semua bagi jawapan BETUL...kecuali ZAIKULIM...bagi jawapan Frame gambar...hehehe...takpe lah...suka-suki je saya buat Contest ni...pukul rata saya bagi semua....SUKA TAK????

Jadi siapa belum tinggalkan jejak DISINI...sila cepat berbuat demikian....setakat ini hanya 14 orang daripada 28 peserta yang tinggalkan jejak....kalau tak cemana saya nak bagi HADIAH kan....sila ye sila...saya kene tunggu semua bagi info baru boleh pos kat korang...

HADIAH? TUNGGULAH ye...yang pasti berguna sepanjang tahun 2011 nih....http://www.emocutez.com


10 comments:

  1. syukur....alhamdulillah menang......

    ya dah bg details k.....

    tq

    ReplyDelete
  2. thanks!!!hehehe...

    nk bg detail ape??yg emel tu je kn kak?

    ReplyDelete
  3. Ya Allah...memang rezeki la... sebab tu je yang obviously namapak kat situ... huhu...terharunya...

    saya dah tinggalkan jejak...

    No. 24

    ReplyDelete
  4. salam dear..me ada buat tq entry..tapi publish jam 1 petang nanti..

    Jom skodeng :Cara membuat assignment Churp Churp^_*

    ReplyDelete
  5. salam...Selamat Tahun Baru 2011
    hadiah dah otw ke?

    ReplyDelete
  6. hoyeh! menang..dah tinggal details kat entry haritu..

    no:26
    email:mieramomo@gmail.com

    ReplyDelete